Az Ön kosara jelenleg üres.
Szín
Sportruházat és felszerelés szín: arany Sportruházat és felszerelés szín: barna Sportruházat és felszerelés szín: bézs Sportruházat és felszerelés szín: bordó Sportruházat és felszerelés szín: ezüst Sportruházat és felszerelés szín: fehér Sportruházat és felszerelés szín: fekete Sportruházat és felszerelés szín: homok Sportruházat és felszerelés szín: kék Sportruházat és felszerelés szín: khaki Sportruházat és felszerelés szín: korall Sportruházat és felszerelés szín: lila Sportruházat és felszerelés szín: mályva Sportruházat és felszerelés szín: narancssárga Sportruházat és felszerelés szín: piros Sportruházat és felszerelés szín: rózsaszín Sportruházat és felszerelés szín: sárga Sportruházat és felszerelés szín: sötétbarna Sportruházat és felszerelés szín: sötétkék Sportruházat és felszerelés szín: sötétszürke Sportruházat és felszerelés szín: sötétzöld Sportruházat és felszerelés szín: színtelen Sportruházat és felszerelés szín: szürke Sportruházat és felszerelés szín: törtfehér Sportruházat és felszerelés szín: világosbarna Sportruházat és felszerelés szín: világoskék Sportruházat és felszerelés szín: világosszürke Sportruházat és felszerelés szín: világoszöld Sportruházat és felszerelés szín: zöld

Nem lett jó a méret. / Nem tetszik a színe, fazonja, stb. Cserélni szeretnék. Mi a menete?

 

Minél hamarabb jelezze nekünk, lehetőleg emailben, a rendelési azonosító vagy rendelési név és érintett termék kódjának megadásával. Az emailt az info(kukac)sport-store.hu címre várjuk, ebben kérjük, írja meg, hogy mekkora méretet szeretne, vagy milyen más termékre cserélne (termékkód és méret feltüntetése fontos), illetve milyen módon szeretné lebonyolítani a cserét. Semmiképp ne adjon le új rendelést! Amennyiben a kért méret van raktáron, vagy beszerezhető, a cserére az alábbi lehetőségei vannak:

  • Díjmentes lebonyolítás irodánkban (Budapest, VII. kerület, Garay tér – pontos címet egyeztetés után adunk). Hétfőtől csütörtökig 8.30 – 16.00 óra között, pénteken 8.30-15.00 óra között várják Önt kollégáink. Felhívjuk figyelmét, hogy ez nem üzlet, csak átvételi pont, ennek megfelelően kizárólag az előre egyeztetett termékek cseréjére/átvételére van lehetőség.
  • Kényelmes és egyszerű visszaküldési lehetőség a csomagcsere, díja 2.000 Ft. Ebben az esetben mindössze annyi teendője van, hogy a cserélendő terméket eredeti csomagolásában (cipősdoboznál különösen fontos, hogy a dobozra ne kerüljön semmilyen ragasztás, címke, szennyeződés!) a számla eredeti példányával együtt összecsomagolja és várja a futárt a cseretermékkel. Természetesen a szállítás napját előre jelezzük. A futárnak fizeti a 2.000 Ft-os csomagcsere díjat.
    Amennyiben drágább vagy olcsóbb terméket választott, mint az eredeti termék ára, itt fogjuk elszámolni az árkülönbözetet is, ennek függvényében változhat a futárnak fizetendő összeg. Az akciós termékekre vonatkozó árak a készlet erejéig érvényesek!
  • Postai/futáros visszaküldés: ebben az esetben saját maga intézi a feladást, beérkezés után küldjük a csereterméket, melynek szállítási költsége szintén Önt terheli. Itt is fontos a termék becsomagolása, illetve az eredeti számla mellékelése.

Csak abban az esetben van módunk kicserélni a terméket, ha azt eredeti csomagolásban, nem viselt állapotban, számlával együtt kapjuk vissza, valamint az esetlegesen az árun lévő címkék nem lettek eltávolítva.

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Sportruházati és –felszerelési termékeinkre 6 hónap garanciát biztosítunk. Minőségi kifogás esetén független szakértői intézettel bevizsgáltatjuk az adott terméket. Első körben arra kérjük, az info(kukac)sport-store.hu email címre írjon néhány sort a problémáról és lehetőleg küldjön fotó(ka)t, ahol jól kivehető a hiba. A képeket továbbítjuk a beszállító felé.

A reklamáció rögzítése után visszajelzünk, hogy küldheti-e a terméket. Személyesen, postai úton vagy futárszolgálattal tudja beküldeni irodánkba. A beküldés költségeit Önnek kell vállalnia, utánvéttel vagy portósan feladott terméket nem áll módunkban átvenni a postától. Kizárólag kifogástalanul tiszta állapotú termék esetében vállaljuk a garanciális ügyintézést. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a cipő mosógépben történő mosása kizárja a garanciális igény érvényesítését!

Beérkezés után jegyzőkönyvet veszünk fel a minőségi kifogásról, melyet a termék kíséretében továbbítunk a beszállító felé. A jegyzőkönyv egy másolati példányát a vásárlónak is megküldjük postán. A bevizsgálásra 15 munkanapja van a szakértői intézetnek, válaszuktól függ a további ügyintézés.

Ha a minőségi kifogás jogos, a termékért kifizetett vételár értékéig választhat másik terméket aktuális kínálatunkból. Az új szállítási költséget mi álljuk. Ha drágább terméket választ, az eredeti termék árát beszámítjuk és csak a különbözetet kell kifizetni. Ha nem talál megfelelő csereterméket, a vételárat bankszámlára fogjuk visszautalni. Ehhez emailben kérjük megadni a bankszámlaszámot.

Ha a minőségi kifogás elutasításra kerül, a terméket a szakvélemény egy másolati példányával együtt visszaküldjük.

A várható ügyintézési idő kb. 1-1,5 hónap.

 
Top